Presentacions

Hola!

Segurament veureu aquesta entrada repetida, perquè encara estic explorant amb aquesta eina (mai m’ha agradat la informàtica). Em dic Sílvia Casadesús i aquest tot just és el meu segon semestre a la UOC. He estudiat Llengües Aplicades i, actualment, estic treballant de professora de català (i excepcionalment també de castellà) en un institut de Sabadell.

M’encanta la meva feina, però quan vaig començar a treballar vaig adonar-me que tenia buits de coneixement per fer-la bé. Per tant, després de fer un postgrau de literatura, vaig arribar a la conclusió que el millor era fer el Grau de Llengua i Literatura Catalanes. A més, m’encanten les llengües i sempre estic a punt per saber-ne més.

Tinc moltes ganes d’aportar el meu granet de sorra i aconseguir que els meus alumnes tinguin una certa estima al català i no el vegin com una llengua llunyana i que no té res a veure amb ells. Estic segura que el grau de Llengua i Literautra Catalanes m’hi ajudarà.

Molt bon inici de semestre a tothom!

Un debat en “%1$s”

1. Moltes gràcies, Sílvia, per la presentació, i per l’esforç d’usar l’eina, tot i que no t’agradi la informàtica. Malgrat això, te n’has sortit!

Espero que l’assignatura i les activitats t’interessin.

Que tinguis un molt bon semestres.
    Visibilitat:
    Públic